tisdag 9 december 2008

Så var det min tur...

...att bli förkyld!

Igår när David kom hem kände han sig riktigt risig och sa att han tog emot all hjälp han kunde få... Män blir ju ofta riiiiktigt risiga när de är förkylda men inget fjams här inte...tror inte att de blir friskare om man daltar med dem!

Nix, fruns huskur beståënde av varmt rödvin och i det en tesil med nejlikor som fick dra en stund... Lite senare på kvällen en whisky...

Hur David mår idag??? Han mår finfint! :) Kanske jag ska ta och göra en huskur till mig också...problemet är väl att jag varken gillar rödvin eller whisky...men jag vill ju å andra sidan bli frisk...Mot barskåpet!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att det fungerar med vilken sprit som helst. Alkohol är ju bakteriedödande :)

ÅSA sa...

Hick, om inte annat så BEDÖVANDE :)