tisdag 9 december 2008

Det bor en ...

...varulv i mej!!!

Kollade en film igår kväll (27 dresses...si så där bra...) och jisses vad det drog i ögongluggarna... Kom i säng vid halv elva och somnade som en stock...

Vaknade strax före tre och kunde inte somna om...låg och vände och vred på mej tills halv sex och då, dåååå förstod jag... Det var fullmåne i natt!!!

Kan någon förklara för mej varför jag har så svårt att sova när det är fullmåne??? Det är ju inte precis så att jag observerar att månen är full, går och lägger mej och tänker att jag nog inte kan sova... Nä, jag somnar men sover urdåligt eller ligger vaken i flera timmar...Varför är just jag så känslig...någon som har en teori???

3 kommentarer:

Caroline sa...

Hmm...jag vet att nagra i min familj har samma sak....vet ej varfor! Ska undersoka!!!Hoppas du sover battre inatt! Hur gar det med forkylningarna??

Vit Gladiolus sa...

Ha ha jag är precis likadan när det är fullmåne, men det beror på någonting...hm kommer inte ihåg. Söker på nätet, å återkommer...
Kram

ÅSA sa...

Jo tack Caroline, det är snörvligt. Fabian har fått penicillin nu så nu hoppas vi att han blir bättre. Vi andra dricker sprit så det står härliga till....nä det gör vi inte men vi kanske borde :)

Oh snälla "Zinkbaljan", kan du inte berätta när du vet!!!