fredag 5 december 2008

Älskade dotter!

Astrid börjar bli stora tjejen...

Både jag och David var trötta imorse på grund av den sömnlösa natten... Jag gjorde frukost och fixade till Astrid och sen gick jag och la mig. Vi bestämde att Astrid skulle ringa till grannen och fråga om hon fick åka med dem till skolan klockan halv åtta...riktmärket var att ringa efter julkalendern. För att komma ihåg när hon skulle gå in till dem så satte jag äggklockan.

När jag kom upp så ligger det ett brev till mej...



Så gulligt....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den är seg men de går...=) Tryck på Skicka kommentar, försvinner texten ur rutan så är de bara o vänta. Den dyker upp nån gång iaf=)

Caroline sa...

Det varmer hjartat....

anna of sweden sa...

Åh, så duktig hon är!

ÅSA sa...

Japp, hon är väldigt duktig när det behövs och DET värmer i mammahjärtat :)