fredag 5 december 2008

IDOL finalen...

...närmar sig!

Tror bestämt att det blir final nästa fredag, VEM ska stå som årets Idolvinnare???

Av de tre som är kvar så tror jag nog att min favorit är Kevin...han verkar vara en "go gubbe" som man säger här i Götet! Gillar ju i och för sig Alice och Robin också men Kevin är nog ändå stråt vassare...

Å andra sidan så har det ju visat sig att om man vill dra högvinsten så ska man inte bli etta...det går ju alltid bättre för dem som droppar av lite tidigare...Knepigt det där...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!! Hoppas ni hade mysigt med A o S på besök. Nu reser ni snart, härligt!! Själv är jag mitt uppe i inskolning på dagis, jätte kul. Jag börjar jobba i januari.
Jag har haft Alice o Kevin som favoriter från början. Kevin e ju egentligen bäst. Är så besviken på denna omgången dock. God jul. Stor kram