lördag 6 december 2008

Julafton light...

...har vi haft ikväll!!!

Om någon möjligtvis har missat det så åker vi till Thailand om en vecka. Mamma och Pappa åker till söstra min i Philadelphia om en vecka.

Eftersom man inte kan låta bli att fira jul tillsammans så gjorde vi det idag...

Först åt vi sill, lax, hovmästarsås, öl och nubbe....
Helan går, sjung hoppfallerrallanlej... Helan går...



Astrid serverar julmust till de som inte vill ha öl och nubbe...Fabian var inte riktigt pigg stackarn...


Mamma och jag med....hrm...en julros...hur hamnade den där???

Herr tomte i tankar...



Mamsen...vad är det som är så roligt???



Efter sill, skinka, köttbullar, prinskorv och ....ja en härlig middag så var det dags för julklappsutdelning...


Astrid och Fabian läste på alla klapparna och såg till så att de hamnade hos rätt person...



David sitter förväntansfullt och undrar när hans klappar ska läsas upp...

Efter alla klappar kom mormor och morfars efterlängtade julklappar... Astrid har länge velat ha en ny sparkstötting vilket hon fick...dessutom med belysning...hur cool som helst. Fabian har längtat efter ett ishockeyspel och även hans önskan gick i uppfyllelse...

Mamma, pappa och jag...nöjda och belåtna efter en helt underbar dag...

1 kommentar:

Klara sa...

Ååååh, vad myysigt! Jag önskar att jag kunde ha varit där hos er och firat! :D