söndag 7 december 2008

Från råtta...

...till BLONDINBELLA!!!

Som barn och tonåring var jag blond men med tiden (det är ju några år sedan...) har jag blivit mörkare och mörkare... De båda graviditeterna har gjort mitt hår ännu mörkare och de sista åren har det "blonda håret" kommit tillbaka...lite vitare än tidigare men konstigt nog bara vid tinningarna.

För att lindra den identitetskris det medför har jag slingat mej själv... Alltid lika svårt att få ett jämnt resultat men idag hjälpte mamma mej...

Så här såg jag ut före:



(snacka om att bjuda på sig själv...)


...och så här blev resultatet

Nu ska jag bara till frissan och klippa håret också och sen är jag redo för avfärd...

6 kommentarer:

Klara sa...

Så fint! :D

ÅSA sa...

Tack Klara, du menade väl den översta bilden??? :D

anna of sweden sa...

Superbra! Vad långt hår du fått!
Önskar att jag kunde slinga själv ...

ÅSA sa...

Klart du kan Anna...vill man ha en personlig slingning med lite fläckar här och där så... Ska fixa silvershampo i veckan :D

Caroline sa...

Najjss...hur blir frissan?Trimmat eller kort??
Ciao bella...

ÅSA sa...

Trimmat...just nu trivs jag bra i det långa...när jag sen väl får ett ryck att klippa av det så ska det gå snabbt !