torsdag 11 december 2008

Jag behöver hjälp!!!

Jag går i tankar att investera i en ny kamera, har en gammal systemkamera som var himla bra när den fungerade...dock ingen digitalkamera.

Nu känner jag dock att jag vill köpa en bra digital systemkamera så jag kan ta lite roliga foto igen...

Såg att Canon Eos 1000 hade blivit utsedd till årets kamera -08/-09 är det någon som har en sådan och hur är den i så fall? Den ska vara snabb, ta bra närbilder och givetvis bra skärpa i bilderna ...sen får den ju inte vara för komplicerad förstås...

Nå, kom igen nu, jag har ju sett vilka fina bilder ni alla har på era bloggar, vad använder ni för kamera???

5 kommentarer:

Caroline sa...

Hej hopp! Ja Canon ar alltid bra, har inte den sjalv....
Har sjalv en Koda Z650...den ar helt ok...men jag ska snart investera i nagot battre sjalv!
Snart aker ni ju...iiiiiiiiiiiiiiiiiiiih va kul!Kram!

ÅSA sa...

Är det den kameran du tagit närbilden på stjärnan med??? YES, två dagar till och sen...fattar det ändå inte, går och fryser här hemma idag och nästa vecka svettas jag nog, skumt. God Jul och kram

Caroline sa...

Japp japp...den funkar bra i manga sammanhang! Men jag saknar min gamla systemkamera....som inte var digital ...men men....den var harlig!Sa ni aker pa Lucia???Va kul!
Vi ska nog ga o titta pa ett Lussetag som Svenska Kyrkan (Eller va det Sv Ambassaden,,,,eh...det kvittar) har anordnat! Ska bli mysigt!Kram!

Västmanländskan sa...

Vi har en Nikon D40X som vi är jättenöjda med. Tror att Canons kameror är väldigt bra också.

Anonym sa...

Jag använder min mobil...men önskar verkligen en vanlig digital!! De enda jag vet att de ska vara många megapixlar...hehe... Du får kolla runt på olika forum, de e de bästa när man inte vet.=)