fredag 7 november 2008

Smycke tävling!!!

VAR MED OCH TÄVLA OM ETT VALFRITT SMYCKE TILL VÄRDE AV 300:- HOS
DREAMS OF PEARLS

Dreams of Pearls tillverkar alldeles unika smycken efter beställning,
underbara familjehalsband med t.ex barnens namn på,
armband med superfina berlocker och mycket mer.
Mycket uppskattade personliga presenter till dina nära och kära!

Vill du vara med i tävlingen, klicka på länken nedan...

"Jag tävlar om ett valfritt smycke hos Dreams of PearlsMuppsan´s blogg.
Tävla HÄR du oxå"

LYCKA TILL

6 kommentarer:

Lilla B sa...

Hälsningar från mitt i Bergslagen!

ÅSA sa...

Välkommen Lilla B! Vilket underbart Bergslagen sen...

anna of sweden sa...

Hallå där!
Marknadsföra smycken från konkurrenterna!?
Nästa fredag får du lotta ut ett oas-smycke.
Kej? :)

Anonym sa...

Åsa, gör du smycken? Jag kommer absolut vara med i din tävling om du lottar ut ett smycke.

Hoppas du vinner.

Anonym sa...

eller är det anna som smyckar folk? Kanske båda.

ÅSA sa...

Anna, jag tänkte inte på det...tyckte dock om namnsmyckena hon hade... MEN jag ordnar gärna en tävling för ett exklusivt oas smycke, vilken hemsida ska jag hänvisa till :)

Johanna, jag är tyvärr ingen smyckekreatör...Anna och jag har fått olika kreativa sidor, jag står för matlagning och fixa fester :) Jag har sålt smycken för oas (Annas kollektion) innan så visst ska vi se till att fixa en tävling. Ska bara förankra det hos söstra min... Trevlig helg!