lördag 8 november 2008

LÖRDAG!!!

...somnade ganska tidigt i soffan igår kväll...

En hård arbetsvecka bakom sig och sen räkor och ett glas vin på kvällen...mer behövs inte!

Idag är det en ny dag som började med att Fabian använde mig som en Väderkarta! Först kom solen, sen molnen, därefter värsta åskovädret och sen kom solskenet igen... Denna lilla morgonmassage avslutades med att Fabian "ritade" hjärtan på hela ryggen på mig...

Önskar att man kunde få vakna upp så varje morgon, känns som ett behagligare alternativ än klockradion!

Nu ska jag iväg och leta julklappar och ikväll har vi varit så fiffiga och delat upp oss i matlagningslag. Ja det låter ju som värsta storfamiljen men jag och Astrid utgör ett lag som fixar huvudrätten och David och Fabian ska fixa efterrätten.

Efter en förhoppningsvis god middag ikväll så blir det familjespel...Jisses så piffiga vi är men ärligt talat kan jag bli lite förbaskad på mej själv när jag sitter framför tv´n och tittar fast det inte är något som intresserar mej! Nu har jag ju i och för sig min blogg som tar mer och mer av min tid och DET är ju viktiga grejjer som intresserar mej! :D

5 kommentarer:

Klara sa...

Hihi! Ha en skön lördag!

Caroline sa...

Hej Asa! Jag kollade ditt inlagg om "blogaholic"...o jag har nog blivit en redig blogaholic......men an sa lange har det inte riktigt tagit over mitt liv!!
Ha en mysig lordag! C

ÅSA sa...

Caroline, välkommen till klubben! Själv så börjar jag utveckla ett beroende...illa, illa...

Klara, visst låter det mysigt...

Anonym sa...

Åsa!
Det låter ju som en riktig mysig familjekväll. Ha en trevlig kväll!
Må bäste man/kvinna vinna
MP

ÅSA sa...

Det var en mysig kväll och vi vann nog allihopa ... :)