tisdag 25 november 2008

Så här gick det...

...med de små målarna igår!!!

Ja, målarna stannade inte så länge igår... En började måla direkt medans den andra åkte och köpte färg...

När mitt koffeinbehov blev för stort så smög jag ut i köket och satte på kaffe, fick ju fråga om de också ville ha och det ville de förstås...

Med min Caffe Latte smög jag sedan upp till sovrummet där jag ringde mamma och pappa. En stund senare så hör jag någon ropa "Åsa, Åsa, ÅÅÅÅÅÅsaaaaaa!!!" Jag hade nästan glömt bort dem för en stund men förstod att de nog ville något..

"Vi är färdiga nu, tack för kaffet!"

Hur det blev...vet inte än...det syns inte så väl när det är mörkt ute och det var ju det ena målaren tyckte "Hade ni inte haft det fönstret där så hade man aaaaldrig sett det" Nä, vaddå då, nu har vi fönstret där och ni har gjort ett taskigt jobb...

Jag tycker fortfarande att jag kan ana underarbetet...får kolla på lördag när vi är hemma. Är det inte bra så överlåter jag det till maken att ta hand om gubbarna...

Inga kommentarer: