söndag 9 november 2008

Hemma igen!

Mötte upp med svärföräldrarna på Pizza Hut på Kungsgatan!

Åt en ljuvligt god pizza med parmaskinka och parmesanost...inte alls så fet som pizzor brukar vara...

Efter middagen en promenix längst Kungsgatan, så mysigt att strosa i stan när alla affärer är stängda och det är nästan folktomt på gatorna. Visst gillar jag att gå på gåtatan när affärerna är öppna också men då är syftet ett helt annat :)

MEN alla fina bilder som jag hade tänkt dela med mig av gick upp i rök. Jag och tekniska prylar går inte så bra just nu... Inte nog med att datorn mår dåligt, nu mår även mitt minneskort till kameran dåligt. Stoppade in det i Davids Laptop igår och idag står det att kortet är spärrat...visste David vad han gjorde?!?

Så kära vänner ni får använda er fantasi istället! Tänk er en stor pizza, lite lagom bränd i kanterna med härligt smält mozarella, tomatsås toppat med parmaskinka, parmesanost och ruccola! Slurp! Till detta ett stort glas, iskall... COLA! Blev ni sugna? Bra, i så fall har ni lyckats bra...

Imorgon ska datorn till fabror doktorn som ska undersöka den...tänk om det är något allvarligt som inte går att bota, bu, bu...

NU ska jag åter vara social med familjen...i alla fall fram tills sporten börjar, då ska jag kolla in "Ensam mamma söker"...

Ses imorgon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pizza Hut är ljuvligt gott. Jag måste nog prova den där pizzan nästa gång vi är i närheten av en PH.

Anonym sa...

Använde fantasin och blev hungrig. Ingen Pizza Hut här tyvärr... Tack för bloggen, det är så roligt att läsa hurdana dagar andra har. Själv tror jag att jag inte har tid att blogga men försöker kommentera då och då:) Ha en trevlig vecka.

ÅSA sa...

Johanna! Gillar du parmaskinka så ska du absolut testa, smaskens! :)


Mira, va kul med en ny läsare! :)
Har du ingen blogg så tänk dej noga för innan du eventuellt skaffar en...jag är helt fast...suck! Någon last ska man ju ha! Ha det så bra! Åsa