lördag 18 oktober 2008

Lördag!

Idag har jag varit lite slö...inte gjort så mycket som jag egentligen borde...

Tillbringade förmiddagen framför datorn och sen åkte jag och Astrid och köpte skridskor till henne. På eftermiddagen åkte David och barnen skridskor och jag tittade på, får väl våga mej på att åka själv nästa gång... Minns ju hur säker jag var på att åka när jag var liten men nu är jag mer lik Bambi på hal is...

Nu har vi avnjutit en god middag och ska strax slå oss ner i TV hörnet. Ha en trevlig kväll ni också! Hej svejs!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj skridskor....hua..!!Inte helt lätt! Tittat förbi o följer dig o din familj! Kram Maggan

ÅSA sa...

får väl se till att ha full mundering på mig så ska det nog gå ;) ha en fortsatt trevlig helg!

anna of sweden sa...

Jag är mest rädd att bli påkörd av stora farliga killar ... :) Eller det var jag ivarje fall för trettio år sedan när det begav sig på isen på Baltiska Hallen i Malmö. Hjälp vad jag lät gammal nu då ...