fredag 31 oktober 2008

JAG HAR HITTAT DEN!!!

MIN ÄLSKADE EPILATOR!!!

När vi åkte hem från sommarstugan :) i somras så lyckades vi konstigt nog få med oss det mesta...glömde dock EN viktig pryl, min epilator! Som jag har letat, överallt där hemma och stackars mamma har krypit runt (ja krypit...det står ju utemöbler, cyklar, grill, leksaker överallt..) och letat men sagt att den ändå måste vara hemma i Götet!

Jag har letat mera men inte hittat den! Igår kväll när vi kom hit var det för mörkt för att kunna gå ut och leta. Vad var det första Åsa gjorde imorse??? På med nya fina jackan (ja kära syster, det kommer bildbevis senare...) och ut i huset och leta.

Även jag fick klättra högt och lågt, precis när jag skulle ge upp så vad såg jag väl där??? Min epilator!!! :)

Nu är det slut med lurviga ben eller ben med endagsstubb! Lena och fina ska mina brunbrända ben vara i Thailand!

Dessutom hittade jag en flaska rödvin när jag letade... Vilken dag! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lena ben och en flaska vin! Skulle tro att David tycker det är tråkigt att sitta i Götet just nu :)
ha en riktigt trevlig helg i Blekinge!

ÅSA sa...

Tänk om han fattade lika snabbt som du :) Faktum är att han kommer ikväll.... Trevlig helg på er! Kram Åsa

anna of sweden sa...

Haha!