onsdag 1 oktober 2008

Fantastico!

Idag åkte ju jag och barnen till Säröledens Familjeläkare (måste säga att bättre sådan kan man nog inte hitta) efter jobbet. Det var drop-in mottagning och jag kom in inom 5 minuter, fantastiskt vá?!?

Väl inne hos doktorn så kollade hon min svullnad och hon sa i och för sig att hon inte trodde att det var något att vara orolig för MEN för säkerhetsskull så ska vi ta en finnålspunktion...hua... Så nu ska jag åka in till Sahlgrenska en morgon och låta någon sticka en nål i min lilla handled för att se vad knölen innehåller... Känns inte direkt lockande men lika bra att få det gjort...

Inte nog med det, sen trodde hon att jag har Carpal Tunnelsyndrom också eftersom min vänsterhand ofta domnar bort helt och hållet när jag sover, har till och med gjort det när jag varit ute och sprungit. Så det får bli en tur till sjukgymnasten också och prova ut någon slags skena jag ska sova med på natten... Jag kommer bli så snygg så med min skena och mina illgula öronproppar! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kusin.
Det verkar vara ett släktdrag med carpal tunnelsyndrom , jag har det i båda händerna o väntar på op.
som du sa är man riktigt snygg vid läggdax, skenor på händer och tänder =)
Må gott / Kusin Pillan

ÅSA sa...

Välkommen kusin-vitamin! Va kul med en ny "kommentator" :) Jasså du lider av samma...har inte provat ut skena än men måste ta tag i det...är det en ålderskrämpa eller?!? Bettskena har jag inte kommit till än, tihi! Allt väl??? Kramis Åsa