torsdag 31 juli 2008

Bröllopsdag


Idag är det NIO år sedan jag och David gifte oss, tänk vad tiden går fort!

Vaknade klockan 7 av att Astrid gick ut och jag trodde att hon skulle gå på toaletten(vi har nämligen ingen toalett inne i vårt lilla hus...) När det gått 10 minuter och hon inte kommit tillbaka så blev jag orolig. Jag gick ut och kollade efter henne men såg henne inte någonstans. Hjälp, vad jag blev rädd!

Jag väckte David som sa att hon nog gått ner till affären för att handla frallor till oss eftersom vi har bröllopsdag idag. Men inte klockan 7 på morgonen... Smått stressad slängde jag på mig kläder och tog cykeln ner mot affären. Vem kommer där gåendes längst Styrmansvägen om inte Astrid. Lilla gumman kom med en liten peng i ena handen och i andra handen hade hon en egenhändigt skriven lapp där det stod "citronjos"

Det visade sig att David satt en klocka till henne men tydligen ett par timmar fel...

Tack Astrid för att du är så omtänksam och påhittig!!!

Ikväll ska jag och David nog åka iväg med båten med e
n liten picknick korg och mysa...vädret är ju helt perfekt för en heldag i det blå! :)


Inga kommentarer: