söndag 25 maj 2008

Catarinas överraskningsfest!

Hade inte tid att skriva igår...föräldrar på besök och massor av förberedelse inför kvällens överraskningsfest. Vi skulle träffas hemma hos Catarina och Henrik klockan 16 och vara där när hon kom hem från jobbet kl. 16:30.

25 förväntansfulla vänner stod med glaset i högsta hugg för att hurra för den nyblivna 40-åringen!

När hon kommer in genom dörren hör vi att hon lägger nycklarna på hallbordet och beger sig upp för trappan. Väl uppe får hon syn på allihopa och utropar "Jag tror att jag döööör" och sen springer hon ner igen...snopet. Tog inte många sekunder innan hon kom upp igen och då började festen!

Det bjöds på en härlig buffé med gott vin, sedan begav vi oss ut på tipsrunda som handlade om Catarina! För er som inte känner Catarina så är hon en människa som bjuder på de mest härliga stunder man kan tänka på... Hon är alltid glad och ständigt på hugget :)
Tiden gick så fasligt fort och plötsligt var klockan 00:30 då kände jag att det var dags att gå hem, hade ju börjat klockan 16. En härlig promenad hem i den ljuva sommarnatten (ja, det är faktiskt sommar ute nu).

Själv så ordnar jag gärna överraskningsfester men blir lätt stressad när det är jag som ska överraskas. Men gäller det en sådan fest som igår så får du gärna ordna det för mig David...du har ju några år på dig att planera :)

Inga kommentarer: