tisdag 29 april 2008

Tandläkarbesök!

Dagen började med att jag klockan 7:20 stod och svettades på en Crosstrainer på Gymnasium. Därefter blev det lite rodd och sen biceps, triceps och mage. Hem och åt frukost och sen iväg för att vara Strejkvakt. Tänk om man kunde börjat varje dag så, hade varit härligt!

Sen kom jag och barnen hem vid halv tre och då blev det lunch för min del och mellanmål för barnen. Lite sol på altanen och sen iväg till något som jag fasat över...TANDLÄKAREN!!! Tänk att jag tycker att det är så jobbigt, avbokar mer än gärna. Hade tusen skäl till att göra det idag också men sen tvingade jag mig dit. Tandläkaren har förstått att jag inte är så förtjust i att besöka henne, inget personligt, så därför berättar hon precis vad hon hittar på.

Idag när jag låg i tandläkarstolen och hörde B6, A3 och vad det nu heter så tänkte jag att kanske man kan slå på nätet för att lära sig de olika tandbeteckningarna. Ska nog faktiskt göra det inför nästa års tandläkarbesök.

Hur som haver så hade jag INGA HÅL!!! Oj så skönt, vilken lättnad, värt att fira! Får väl firas med pannbiff, potatis och brunsås för det är det David önskade idag! :) Nu kallar köket!

Inga kommentarer: