måndag 28 april 2008

OBH-Nordica!

Kommer ni ihåg att jag skrev om oljepumpen som exploderade i köket i lördags??? När jag och David satt och åt på kvällen så sa jag "Det var ju synd att inte väggarna blev nersprutade"...jag har nämligen önskat få ommålat dem en längre tid. Samtidigt vänder jag på huvudet och vad ser jag väl där??? Jo en hel vägg är totalt nersprutad med oljefläckar överallt, sen finns det ett flertal fläckar på de andra väggarna också.

Jag gick rakt in till datorn och skrev ett mail till OBH-Nordica för att förklara vad som hade hänt och idag fick jag svar från dem. Helt fantastiskt! I mailet framgår att de har gått ut i tidningarna i juni -06 och återkallat min oljepump då det visat sig att botten kunde lossna (det var precis det som hände med mig). De vill att jag skickar pumpen till dem för analys samt fyller i vad som blivit förstört och vilken ersättning jag önskar!

Hoppas verkligen att det innebär att vi kan få hjälp att måla om vårt kök av fackmän (vi är nämligen inte så händiga av oss) och dessutom slippa betala för det! Håll tummarna!!!

Är det någon av er som vet med er att ni har en sådan oljepump hemma av märket OBH-Nordica och som är inköpt före 2006 - kontakta då reklamationsavdelningen!

Hej hopp!!!

Inga kommentarer: