lördag 1 juli 2017

VILKEN DAG...

...DET HAR VARIT IDAG!


Just idag är jag glad att vi befinner oss hemma på västkusten istället för i sommarhuset på ostkusten. Göteborg har bjudit på sol och 27 grader varmt idag, ostkusten mulet och 14 grader.

Det gäller att fånga dagen när det är så vackert väder och det vågar jag nog påstå att jag har gjort idag. Rensat rabatten, solat, badat med Fabian och Molly och sen middag med Family Two. Middagen bestämdes i sista minuten men det blev väldigt mysigt ändå 😜Vi började med bubbel och lite tilltugg och sen när det var dags att äta middag dök även Fabian och Marcus upp. I flera års tid har vi alltid varit åtta personer när vi träffat Family Two. I takt med att barnen blivit äldre blir vi färre när vi ses. Vad hände och hur kunde det gå så fort?!?  Om X antal år vänder det säkerligen igen och vi blir fler och fler men jag måste i ärlighetens namn säga att jag hoppas det är några år kvar.😊

Hur som helst, jag är superduper nöjd för vi har verkligen haft en fantastisk dag och kväll. Jag skrev ett inlägg för ett par veckor sedan då vi var hos Family Two på middag och precis som då hade vi också väldigt kul idag. Väldigt avslappnat, massor av skratt och så där trevligt man kan ha det när bästa vännerna är på besök 😊

Astrid har också hört av sig och berättat att resan gick bra och att hotellrummet var godkänt. Resorten hon bor på är 4-stjärnig och ligger på stranden så jag tror nog att hon kommer få det hur bra som helst 








Inga kommentarer: