tisdag 20 juni 2017

UTE PÅ ÄVENTYR...

...MED BÄSTA KOLLEGORNA :)

Idag skulle jag och några kollegor skynda till Hede Outlet på lunchen. En timme hade vi på oss och skulle hinna både shoppa och jag och Sara skulle även hinna äta lunch.

När vi hade köpt det vi skulle på outleten så bestämde jag och Sara oss för att ta en hamburgare  eftersom de andra två hade mat på skolan.

Sara och jag körde bort till Burger King och jag sa att vi kunde gå in eftersom det är lite krångligt med Drive Through. Men det är inga problem sa Sara och gasade på, in i fållan och snabbt gick det.

Svisch och förbi mikrofonen man beställer i och plötsligt undrade hon var man beställde. Snabb inbromsning, i med backen och även bilen bakom fick backa. Väl framme vid mikrofonen hörde vi personalen ropa "Hallå, hallåååå.... det går bra att beställa här..." Jisses vad vi fnittrade... Nästa gång parkerar vi istället och går in och beställer.

Om ett par timmar ska det spelas tennis, ska bli skönt efter att ha suttit i möte hela dagen.

Imorgon är det sista arbetsdagen för det här läsåret, oj så skönt det ska bli med lite ledighet!

🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

Inga kommentarer: