onsdag 29 april 2009

Nu ska ni få höra...

Det var extra spännande att åka och hämta barnen idag...

Jag hittade Fabian och kunde inte hålla mej utan sa;

- Hur gick det idag, är ni ihop?

- Han svarade nej!

- Vad synd sa jag...

- Men jag är ihop med Kajsa istället, sa Fabian...

- sa jag...

Sen fick jag höra hela historien i bilen hem. Astrid och hennes kompis Elin hade frågat tjejen i fråga om hon ville vara tillsammans med Fabian...Hon hade sagt att hon redan var tillsammans med en kille men att hon gärna ville vara Fabians kompis.

Det var ju rart tänkte jag men vem 17 är Kajsa???

Kajsa är den lilla tjejens bästa kompis och Fabian ville tydligen ha en liten tjej så han gick tillsammans med Astrid och Elin och frågade chans på henne istället.

Då svarade Kajsa att hon inte visste hur det kändes men att de kunde vara tillsammans på prov så får de utvärdera imorgon. Inte nog med det, vet ni vad hon hade sagt mer???

Är ni beredda???

Alldeles säkert???

Nu talar vi alltså om 7-åringar...

Jo, sen hade Kajsa sagt "Ingen mun än"

Ja vad säger man?!?

11 kommentarer:

anna of sweden sa...

Whoops! :)

ÅSA sa...

Ja, så kan man se det...

Caroline sa...

Aha...oki! Vad sager man? Har inga ord!

Johanna sa...

Jag blir så full i skratt. Jag tror inte att jag gick på lågstadiet när jag lekte ryska posten första gången, så snar blir det nog mun också ska du se. :D

Klara sa...

Hihi! :D Så gulligt!

Vit Gladiolus sa...

:) :) :)
Fy fasingen VILKA GODINGAR!! Gud så störtsköna, jag bara jublar här Åsa!!! Jag blir glad i hela kroppen!!!!


Kram på dig

Vit Gladiolus sa...

Å du det här kärleksdramat det måste jag följa!!!! ;)
Kram igen

millandante sa...

Hihihi... de vet visst vad de vill 7-åringarna nu för tiden!

lidos till capri sa...

Går väl inte att glömma DEN vårkänslan.
Önskar en trevlig helg.
Vi får inte ha någon eld här vid sundet.
L

Anonym sa...

Måste säga att Kajsa verkar vara riktigt förståndig med hög moral i så unga år. Håll fast vid henne Fabian.....det kan vara något för framtiden
MoP

Pia sa...

ja tiderna förändras, men gulligt va de´
Pia i Kungälv