tisdag 17 juni 2008

Fabians sovsäck!

Igår när vi skulle köpa en sovsäck till Fabian så sa David att vi nog har kvar hans gamla... Jag behövde inte leta länge innan jag hittade den! Får syn på en gräslig sovsäck á la 70-talet i skrikande grön med racerbilar och kaniner på. Nu är det inte så att det är några gulliga kaniner utan det står också PLAYBOY med stora bokstäver på täcket och då kan ni ju själva gissa hur kaninerna ser ut!

Suck! Jag sa till Fabian att vi kunde åka och köpa en fin sovsäck till honom men det ville han inte. Han var så lycklig att han ville sova i sovsäcken på golvet redan igår!

När jag kom till dagis idag så berättade fröknarna att Fabian hade berättat att han skulle ha pappas gamla sovsäck med racerbilar och kaniner på. Fröknarna undrade hur det såg ut eftersom det lät som en udda blandning av figurer. När jag förklarade att det står PLAYBOY över hela täcket så trillade polletten ner!

När vi lämnade Fabian på dagis kom alla barn med sina käcka små rullade sovsäckar och Fabian kom stolt bärandes på sin Playboy sovsäck, det viktiga är ju att han är lycklig! :)

Inga kommentarer: