söndag 11 maj 2008

Det gäller att fånga dagen!

...ja det var uppenbarligen Fabians och Eriks motto! Klockan 05:00 vaknade vi av att de två var uppe på toaletten och fnissade, de ville leka! Dessutom somnade de inte förrän vid 22 igår kväll...

En annan som fångar dagen är JAG! Skulle gå till gymmet imorse men såg att de inte öppnade förrän 10:00, kändes försent en sådan här vacker dag! Tog på mej joggingskorna, pulsklockan och min mp3 och sen sprang jag en 30 minuter och sen lite mage/armar här hemma! Oj vad jag kände mej nyttig sen! Frukosten åt vi utomhus så det var en helt underbar start!

Just nu känns det inte så avkopplande..har fyra barn springandes runt mej när jag försöker sola. De kivar och stänker vatten och ja...ingen direkt avkoppling! Funderar på att flytta min däckstol...

Inga kommentarer: