måndag 19 juni 2017

JAG HAR FÅTT...

...KONKURRENS!


Det är juni månad, midsommar står för dörren och vanligtvis brukar det innebära att hela familjen packar in sig i bilen för att åka till sommarstället och fira midsommar. Denna midsommar blir inte som de tidigare, det är bara tre av oss som åker till sommarstugan i år. 

Dottern har sedan några veckor tillbaka träffat en ny "kompis",en sådan där kompis som man vill umgås med dygnet runt, som får en att bli så där extra lycklig och som får en så pigg även om man bara sover några timmar.  

Jag själv har fått träna väldigt intensivt de senaste veckorna på att släppa taget lite, släppa på tiderna då hon ska vara hemma. Det är banne mig inte lätt men jag gör mitt bästa ska ni veta. Om 1,5 vecka ska min fina dotter bege sig ut på ett stort äventyr, språkresa till Malta i tre veckor.Hur ska det gå?!? Förmodligen alldeles utmärkt, hon har till och med förvarnat att det kan vara så att hon ringer "kompisen" mer än hon ringer mig..... Snacka om konkurrens...fast det känns helt okej måste jag säga, det är så livet ska vara. 😊

God natt på er ❤️❤️❤️❤️❤️

Åsa










Inga kommentarer: