söndag 28 maj 2017

Fulltankad på energi

2,5 år sedan förra blogginlägget och plötsligt är jag tillbaka, vad hände?!?

Efter att ha bloggat under flera år  kom jag av mig. Jag går ibland in och läser mina gamla blogginlägg , de får mig att minnas många härlig stunder och jag glädjs åt att ha privilegiet att ha det så bra som jag har det. En levande dagbok och nog är det väl synd om dagboken tar slut 2014?

Barnen har blivit stora och vill nog hellre bli kallade för ungdomar för det är just vad de är. En 17:åring och en 15:åring som mer och mer vill stå på egna ben. En sann prövning för en mamma som älskar att ha hela familjen samlad. Precis som att man övningskör för att lära sig köra bil behöver man också öva på att släppa ungdomarna och låta dem utforska livet på egen hand. Jag är nog nybörjare på detta och hoppas bli bättre på det med tiden. :)

Denna helgen har jag fått mysa med HELA familjen i vårt sommarhus i Blekinge och det är nog delvis därför jag känner mig tankad på energi. Att solen har strålat från en klarblå himmel och termometern visat runt 25 grader har också gjort sitt.

Nu bär det av hem till Götet igen och ännu ett tecken på att åren gått är att jag plötsligt hamnar i baksätet varje gång vi ska åka långt. Som sällskap här bak har jag lilla Molly som är familjens hund, hon ligger och snusar i mitt knä och det är väldigt mysigt. 💗

Lyckas inte ladda upp några bilder så de får komma i efterhand 💗

Inga kommentarer: