måndag 27 februari 2012

Att jag aldrig...

...kan passa min tunga!!!

Jag har en förmåga att vara ganska spontan. Ibland är det bra, men ibland blir det pinsamt...

Efter alldeles för få timmars sömn (läs tre) i natt så var jag som en zombie när jag tog mej till jobbet idag. Väl framme möter jag en av våra manliga doktorer som hade cyklat till jobbet. Han var iklädd ett färgglatt vindställ som gick i neongult och grönt.

Jag uttryckte
-  "Oj vad du var färgglad"

- " Ja, jag liknar en fruktsallad, skratt"

Det var då jag skulle varit tyst men istället sa jag :

- "Ja, man får ju lust att 
sätta tänderna i dej!!!"

Kollegan blev en något starkare nyans av röd än han redan var och skrattade glatt...

Ja, nu får jag försöka samla ihop mej för idag står telefonrådgivning på schemat. Får försöka åla hem och ta en powernap innan jag hämtar barnen...

Hoppas att ni alla får en härlig måndag!!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Lite får man bjud på. Kram

Hoffmans Design sa...

Lite får man bjud på. Kram

mammaxtre sa...

Han blev sålede ännu färglagladare, ha ha ha.

Ha det bäst