tisdag 25 oktober 2011

Tji fick jag!!!




Var precis borta på tennisen och skulle hämta Fabian. Träffade min tränare och förklarade att jag har varit jätte förkyld och kanske inte kommer på träningen imorgon. Jag sa att jag messar honom om jag inte kommer.

Då sa han "snälla, kan du inte försöka komma, det är bara en av tjejerna annars imorgon... Vi kan styra träningen så att du och jag spelar tillsammans och hon på andra sidan..."

Paff?!? Japp, aningen... Själv älskar jag när jag är ensam på träningen eftersom det ger en jätte mycket. Frågan är ju om tränaren tycker det är lika kul, förmodligen inte.

Så, det får väl bli träning imorgon fast i lugnt tempo...


Det kan väl inte vara så att han tycker det är lite tyst när jag inte är med?!? Har ju en förmåga att snacka och ibland kommer till och med McEnroe light fram :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Mina dagar sa...

Ha ha ha...ja tji fick du;)

Hoppas allt är bra med dig!

Såååå fint ni har det i v-rummet!!
Älskar den där golvlampan en sån vill jag också ha.
Era stora fönster vid matgruppen är underbara! Att få in myyyycket ljus är så skönt!!

Må bäst!
Kram Eva