tisdag 5 juli 2011

Här är jag!!!

Förstår att ni tror att jag har gått under jorden eller kanske möjligtvis gått på semester. Faktum är att jag jobbar två veckor till och SEN ska jag vara ledig i fem härliga veckor!

Var dock ledig en vecka vid midsommar då vi var nere i Blekinge, lika härligt som alltid!

Extra kul var det att träffa söstra min med min familj som precis flyttat hem från USA...och så klart att det är kul att träffa mamma och pappa, det är det alltid!









Vi hade lite lekar på dagen vilket var himla kul, vi hoppade säck, spottade geléråtta, penna i flaskan, sköt med gummipilar...ja, det var riktigt underhållande. Bra uppvärmda begav vi oss sedan till midsommardansen som är något ut av en tradition.

Väl hemma igen frossade vi i sill, lax, snittar och lite annat gott...

Nu är vi hemma igen och har fullt upp, jobbar på dagen, åker ut med båten och badar på eftermiddagen. Just nu är vi redo att bege oss till tennisen så det får bli mer bloggande senare! :)

Morsning korning på er!!!