fredag 22 juli 2011

Det gäller att passa på...

...så länge datorn är samarbetsvillig!!!

Första semesterveckan har snart passerat och jag kan väl sammanfatta den som så här;


Sol, Bad, Regn, Fuktigt hus, Motorbåt, Vattenring, Morgondopp, Kvällsdopp, Joggingturer, Skogspromenader, Strandpromenader, Umgås med nära och kära, Ätit och druckit gott, Shoppat, Läst, Gjort korsord, Jagat den som tagit vår båtplats, Planerat för 40 års fest....och BARA VARIT!

Nu ska det handlas till morgon dagens  40 års fest!

Morsning Korsning!

2 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Fyller han imorgon?
Det gör mina barns kusin han fyller 30 år och då skall vi dit på fest. Det kommer att bli roligt.
Gratta gubben på hans stora dag.
Säga att det e inte så jobbigt att fylla 40.
Kram Hoffmansdesign

Anonym sa...

Så kul med party party!!! Själv sover jag över min dag eftersom jag jobbar hela helgen och lika skönt är väl det=) Ha det riktigt gott!!! Kram