fredag 17 juni 2011

Något saknas...

Tänk att det kan kännas så tomt bara för att en familjemedlem inte är hemma...Astrid har varit hemma hos Ida nästan hela dagen och bestämt att hon vill sova över där i natt.


Det är inte så ofta hon vill sova borta så det måste men ju säga Ja till, fast nog känner man att det är något som fattas!


Morgondagen är vigd för KALAS, i alla fall för barnen som ska gå på dem och David som får agera chaufför, eftersom lilla jag fortfarande är sjuk!

Fabian ska vara på ett Flygande kalas ute på Säve klockan 11-13, därefter är han bjuden på bowlingkalas inne i staden, så då hinner han inte hem om utan ska bara transporteras från Säve till Göteborg City.

När bowlingkalaset är slut klockan fyra tror jag att Fabian också är det, slut alltså...Sen klockan 18 är det Astrid som är bjuden på ett kalas som pågår tills klockan 21...

Kanske dags att att jag och David också avsätter en dag för lite kalasande på egen hand :)

Ja, det var allt för denna gången, som ni märker är jag en baddare på att blogga när jag är sjuk och har tid till det!

Goder Afton!



2 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Så är det när man är sjuk. Då kan man ligga i sin soffa och lappa blogg. Ha en kanon helg.
Kram

ÅSA sa...

Tack detsamma Antonija! Idag börjar jag bli människa igen :)