söndag 8 maj 2011

...OCH SÅ HÄR BLEV DET!!!

Vilken fantastisk dag det blev igår!!! Först var jag och fotade killarna, knäppte 250 bilder som det nu ska sållas bland innan de hamnar på klubbens hemsida.

Gästerna kom vid fem tiden då vi satt och smuttade på bubbelrosé på altanen. Det var 20 grader varmt, strålande sol och vindstilla. Sen tror jag att vi satt ute tills nio, halvtio då det började bli lite fuktigt i luften.

Det var länge sedan jag satt och tjattrade så bara med tjejer och det var så himla mysigt och det blev också många skratt, precis som det ska vara! Det gick åt en del rosévin under kvällen och som grädde på moset drack jag espresso kaffe på kvällen vilket gjorde att jag hade väldigt svårt för att somna.

Gör dock allt för att ladda batterierna ,för om en stund ska jag iväg och fota killarnas avslutning och i eftermiddag blir det tennis med maken, antar att det är fördel honom idag...

Glömde helt bort kameran igår kväll men här kommer lite foto från gårdagen...Håll tillgodo;



Syskonkärlek

 Lycklig Fabian...


Bollduell...

En alldeles för trött Mackan!
 En pappa som tidigare agerat målvakt i Allsvenskan fick ta emot killarnas straffar...

Far och dotter...

Inga kommentarer: