fredag 29 april 2011

Så var det helg igen...

...och det känns, alldeles, alldeles UNDERBART!!!

Fyra arbetsdagar och jag är helt slut, kan bero på att det är ganska rörigt på jobbet just nu men jag hoppas det blir bättre så småningom!

Våren är här för att stanna, träden har slagit ut och är härligt ljusgröna, blommorna tittar upp i rabatten och sist men inte minst, det är dags att börja klippa gräset!

Ikväll blir det tennis igen, sen ska vi mumsa på färska räkor och möjligtvis ett glas vin. Imorgon är det ju Valborgsmässoafton och då ska vi träffa våra vänner. Vi börjar med dryck och tilltugg på stranden, sen går vi hem till oss och grillar. Hoppas kunna sitta ute hela långa kvällen!

Vad har ni andra för planer för helgen???

4 kommentarer:

anna of sweden sa...

Här ska det visas hus och tas emot besökare! :)

Trevlig helg!

Susanne sa...

Åh. Min plan är enkel. Jobb, jobb och jobb. 3 nätter, fint väder och valborg. Enkelt att gissa vad som komma skall.... Ibland när jag går hem från jobbet så har jag nästan blivit berusad på ångorna.... Ha en underbar helg!! Kram

Hoffmans Design sa...

Ha nu en riktig skön helg.
Även resterande familjen.
Kram

ÅSA sa...

Anna, jag är så nyfiken på hur det har gått...

Nattsyrran, hoppas du haft några härliga lediga dagar nu efter Valborg!

Antonija, välkommen hem! Hoppas att ni hade en skön helg! Kram