söndag 13 februari 2011

Hög på endorfiner!!!

Drygt två timmars tennis, det känns i en snart 40-årings kropp!

1600 kalorier minus, inte illa när man dessutom har roligt under tiden som man förbränner dem :)

På tisdag ska jag och Fabian spela...på söndag ska David också vara med!

NU ska jag laga italiensk pasta, måste fylla på med lite energi så man blir människa igen!

Astrid är tyvärr sjuk idag, hosta, förkyld och feber. Hoppas hon kryar på sig så vi kommer iväg till Blekinge på onsdag! Såg i tidningen att februari är All Time High vad det gäller sjukdomar. Det är tydligen så många som söker på akutmottagningen så en tredje del fick gå hem...eller rättare sagt valde att gå hem istället för att vänta så länge. Man får med andra ord se till att hålla sig frisk!

Mot köket...magen kurrar!!!

3 kommentarer:

Marie sa...

Va duktig du är som sportar så :-)
Lät gott med Italiensk pasta.
Ha en bra söndag.
Kram

mammaxtre sa...

Många är verkligen sjuka nu. Hoppas hon ska krya på sig snart.

Träna det har jag inte gjort på länge :-(

Ha det gott

Susanne sa...

Ja, nu gäller det verkligen att hålla sig frisk vill jag lova. Det har varit kaos hela den här vintern på vårt sjukhus. Jag har sökt ledigt inatt för vi var en extra så jag sitter här fortfarande och håller tummarna att ingen blir sjuk.... Det behövs verkligen lite extra ledigt i den här stressade världen! Ha en bra vecka! Kram