tisdag 16 november 2010

RENSAR I RÖRAN...

Idag är det jag som är hemma med Fabian som är förkyld. När han  har kollat på tv så har jag samlat ihop saker att sälja på Kommersen nästa helg. Inte klokt vad man samlar på sig saker som aldrig ens är använda...

Jag har även lagt ut lite märkeskläder och smycken på Tradera så nu håller vi tummarna :)

Vill ni köpa fina Esprit t-shirts, helt nya tjej crocs Mary Jane eller varför inte en liten pojkskjorta från Benetton så kika in på Tradera... Ja, det gäller att vara om sig och kring sig, annars kommer man ingen vart  LoL

Ska försöka ta en promenad i det vackra vintervädret under eftermiddagen, blir ju ingen träning när jag är hemma och vårdar Fabian...

6 kommentarer:

anna of sweden sa...

Lycka till! Det är rätt kul att stå på loppis! :)

mammaxtre sa...

Hoppas försäljningen går bra. Hoppas även att sonen kryar på sig snart. Trist med sjuka barn.

Caroline sa...

Jag har sakert fragat innan, men nar aker ni???

Anonym sa...

Lycka till på Kommersen!
Kram
M

ÅSA sa...

Tack alla! Tyvärr så var det fullbokat just den 27:e och vi kan inga andra dagar så vi får väl shoppa först och tjäna in pengarna efteråt :)

Caroline...den 14:e! Själv då?

Caroline sa...

Vi aker den 16e...o hur lange stannar ni?? Blir det bade jul o Nyar i Amerikat?