tisdag 26 oktober 2010

BARNEN LÄR SIG...

För er som följt bloggen så kanske ni minns att våra barn fick en liten lektion i sexologi efter att frågat vad kondomer var för något...

Likaså har de via SIMS lärt sig att föräldrar kryper under täcket och vips så har mamman en bebis i magen.


Igår satt jag och Fabian och pratade;

-Hur många barn vill du ha när du blir stor, frågade jag!

-Två barn, svarade Fabian.

-Åh, jag trodde du ville ha många fler, sa jag då.

-Nä, sa Fabian, jag kanske ligger under täcket med min fru tio gånger, men då ska jag ha ballong på åtta av gångerna! 



Om jag började skratta...jag gapskrattade, och gör det än! :)

13 kommentarer:

anna of sweden sa...

Hahahahaha! Dagens bästa!

Brysselkakan sa...

Så gulligt! Och klokt!

millandante sa...

Helt underbart!!!!:):)

Kram till er båda!

Saltistjejen sa...

Haha underbart!!

Caroline sa...

guuuud sa underbart!!!! jag var tvungen att oversatta for mannen min....o vi har fatt oss ett gott skratt!! Keep em coming Fabian!!!

Anna sa...

Hahahahahahahaha störtskön kommentar =)

mammaxtre sa...

Underbara Fabian, tack för ett gott skratt :-)

Katarina sa...

10 gånger. Det är verkligen sant som de säger; män vill ha sex mycket oftare än vi kvinnor. ;-)

Klara sa...

Hahahaha ;D

Ina sa...

Gud så kul! Jag sitter på jobbet och kan inte sluta skratta =)

Hoffmans Design sa...

Hahaha den var bra.

ÅSA sa...

Det underbara med bloggens värld är att man kan dela med sig av sin glädje ibland :)

Fabian är inne i en väldigt "klok" ålder nu så det kommer mera :)

Fru W sa...

Vilken underbart kul händelse! Tack för skrattet!!