söndag 1 augusti 2010

TADDAAAAA.....NY HEADER!!!

Mina fötter i Thailands vita sand är ett minne blott!!!

Äntligen har jag fått lite hjälp med min header som både bytt motiv och nu fått rätt storlek...

Tack söstra min som har gjort den nya headern till mej!!!

Får nog försöka lära mej lite om Photoshop själv för det verkar finnas mycket att fixa med men aningen avancerat...

Ska passa på och be mäster fotografen (också söstra min) ta en fin familjebild på oss innan vi åker hem, bildbevis kommer väl så småningom :)

6 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Snyggt!

Katarina sa...

En riktig toppenheader för en riktig toppentjej. :-)

Du är jättefin på bilden.

Rebecca sa...

Den är superfin!

mammaxtre sa...

Den blev jättefin din nya header.

Vad härligt att kunna få hjälp när man inte kan själv. Jag har ingen header. Vet inte vad jag vill ha och inte heller hur jag ska göra.

Jag förstår att du är nöjd.

Snor och Glamour sa...

Wow så snyggt! Snygg header och en lika snygg bloggerska! :)

Ha en härlig dag!
Kram Ann-Louise

anna of sweden sa...

:)