onsdag 4 augusti 2010

Halvlek...

Japp, nu har halva semestern passerat, lite drygt. Börjar jobba måndagen den 23:e augusti igen, mycket som ska göras innan...

Igår var familjen ute med båten, vi tog en sväng till Hanö som är en väldigt fin ö som ligger 15 minuter bort med vår båt. Tog lite fina bilder med mobilen men de får läggas in när jag kommer hem.

Igår eftermiddags åkte David hem till Götet igen, lika trist varje gång!

Idag har jag och barnen haft en heldag på stranden, gick ner vid halv elva och hem vid tre tiden. När vi kom hem gick vi ner till glasskiosken och köpte var sin kulglass och njöt av utsikten över hamnen.

Imorgon kommer finfint besök från Malmö, mina mostrar, morbröder och kusin Linda med hennes två barn. Jag har hjälpt mamma med att förbereda maten så hon slipper stå vid spisen hela dagen imorgon...

Så, nu är jag helt slut, ska cykla ner och ta ett kvällsdopp och sen blir det till att titta på Livvakterna...

Må så gott kära vänner!

2 kommentarer:

Cari sa...

Låter som att ni har underbart väder? Här i Stockholm har det regnat fram till sen eftermiddag. Men nu på kvällen lyser solen.

Tack för att du delar med dig i din trevliga blogg.

ÅSA sa...

Hej Cari, och välkommen till min blogg :) Trodde att ni i Stockholm också haft fint väder...såg i och för sig att det regnade på Allsången i tisdags! Idag har vi åter vackert väder men det blåser som 17, kan ju inte få allt! Fortsatt trevlig dag och välkommen åter!