tisdag 31 augusti 2010

DET GÅR UPP OCH DET GÅR NER....

...DET GÅR UPP...OCH NER...

Just nu är det verkligen turbulent på börsen, vårens köpyra och uppgång har snabbt gått ner... Det stora landet i väst har en otrolig makt över hur min portfölj utvecklas. Även om Asien, där jag har en  del placeringar, går bra så går börsen ner, för Asien blir rädda när det stora landet i Väst har lite motgångar... Ingen logik - om ni frågar mej...

Hoppas att det snart går lite bättre för det stora landet i Väst, för då går det tydligen bra för mej oxå :)


Det finns ju en del likheter med livets kurva, det går upp...det går ner...

3 kommentarer:

Susanne sa...

Men oj vilken koll du har!!! Jag har 0 = zero. Jobbar, shoppar och har det gott=) eller fattigt kanske jag ska säga..... Kram

Mina dagar sa...

Herregud så duktig du är som är så insatt i börsen!!! Jag vill också vara det och ha "en hel del placeringar"!!!!
Men för din skull så önskar jag att det snart går bra för Väst så det klirrar i din börs:)
Hoppas du får en fin onsdag!
Kramar Eva

ÅSA sa...

Nattsyrran, låter gott det oxå! Men som sköterska får man ju göra så gott man kan för att öka inkomsten :)

Eva...hrm...en hel del placeringar, syftet var att en hel del av mina placeringar är i Asien :) En tolkningssak alltså :D HOppas också att det klirrar rejält snart...