söndag 13 juni 2010

TJEJMIDDAG!!!

Japp, jag hann knappt innanför dörren igår innan det var dags att bege sig till Catarina på tjejmiddag!

Fem glada tjejer invigde kvällen med lite mousserande vin, jordgubbar och parmesanost. Riktigt somrigt, även om det östregnade utomhus...

Sen fick vi mumsat på pastasallad med kyckling, gott bröd och lite rosévin! Imponerad av min vänninas kokkonst då hon inte lagade så mycket mat innan hon fick barn :)

Glömde givetvis kameran hemma men ett inlägg utan bildbevis duger inte så det fick bli foto med mobilen. Ingen vidare kvalitet i mörkret men, men...


Värdinnan själv och Susanne!!!

Helen och Anette! Ja, jag ser att Anette blundar på bilden men när jag ville ta en ny bild och fick höra att hon alltid blundar på bilder så kändes det som att detta fick duga :)


Ska jag, ska jag inte, ska jag ska jag inte...publicera bilden! Usch och fy som jag ser ut! Men här sitter jag med min kärleksfulla väninna <3   Förstår inte varför hon alltid hamnar i mitt knä när vi ska fotograferas tillsammans :) Kanske vårt signum!

Efter maten spelade vi ett kul spel som hette Tjejmiddag, kan jag varmt rekommendera er att ha till nästa tjejmiddag. Frågor av alla de slag ...

Efter några trevliga timmar tillsammans så hämtade David mej. Tre av de återstående skulle vidare in till stan men inte jag...Har inte varit ute på år och dar men känner faktiskt inte heller att jag saknar det!

Hade förmodligen inte gått upp halv nio idag om jag var ute igår kväll. MEN, nu sitter jag här nyduschad och är redo för att fånga dagen...Ska iväg och fixa lite atiraljer inför barnens skolavslutning!

Tjintjingeling!!!

Inga kommentarer: