torsdag 13 maj 2010

564 kalorier minus...

Kan man börja dagen bättre ?!?  :)

Imorse begav jag mej ut på en joggingtur vid halv nio tiden. Vanligtvis brukar jag älska att jogga och i höstas joggade jag några gånger i veckan, då var det lätt som en plätt. Med ett halvårs träningsförbud kanske man inte kan förvänta sig att det ska vara lätt...Springer på ren vilja med pulsklockan som vägvisare om jag ska öka tempot eller kanske dra ner på det...

Efter 30 minuters jogging blev det 30 minuters träning för lilla magen (oj, vilken underdrift...att den skulle vara liten alltså...), armarna och stretch...

Nu känner jag mej nöjd igen, det är denna känslan jag får plocka fram och peppa mej med på lördag morgon, för då är det dags igen!

Idag står städning på schemat, sen åka och handla inför helgens kalas! Full rulle, as always!

Vad det gäller de där förbrukade kalorierna...vad ska jag ersätta dem med för gott??? Eller, kanske det är så att jag återställde överskottet från igår...då mumsade vi nämligen på snacks och tog ett glas vin :O

3 kommentarer:

anna of sweden sa...

Heja dig! ;)
Men var rädd om dig!

Susanne sa...

Ta dig en stor och god chokladboll vet´ja =). Jag har gymmat 2 ggr den här veckan och känner mig SÅ nyttig men det är ett måste om jag ska få ordentlig hjälp från sjukgymnasten. Och från måndag börjar sticken... Usch.. Undrar vart hon kommer att sätta dom????
Ha en riktigt härlig helg och njut av vårens framfart=)

ÅSA sa...

Anna...lovar att jag är rädd om mej!!!

Nattsyrran...mmmm...bara en, borde väl motsvara två :)