onsdag 28 april 2010

Jag känner mej nöjd!!!

Hade en bra arbetsdag idag men egen mottagning och trevliga patienter! Efter jobbet åkte jag till gymmet för att träna lite. Lite crosstraining och sen rygg, mage och armar...Försökte mej på att jogga på löpbandet men fick bryta redan efter ett par minuter. Pulsen steg snabbt till över 170 för att sen stunden senare dala till strax över 70...Får lyssna på lilla hjärtat om det ska hålla!

Väl hemma bestämde jag mej för att städa bottenvåningen innan jag hoppade in i duschen. kunde (Tänk om det varit städat mer än några timmar...)

Hann till och med glutta lite på deklarationen och skriva ner mina reseavdrag. Försökte mej på att deklarera via nätet men det blev för jobbigt när jag kom till blankett K4 för alla mina köp och sälj på börsen...

Väl i duschen blev det både inpackning i håret och så fick jag skrubbat mej med min bodyscrub från Sephora. På nytt född :)

Sist men inte minst så fick jag min nya lön idag och jissa vad...Motsvarade löneökningen en Cornetto förra året så blev det en Daimstrut i år :)

Nu hägrar lasagnetten...är så hungrig eftersom jag inte ätit så mycket efter träningen...

Inga kommentarer: