lördag 20 mars 2010

LÖRDAG OCH HUVUDVÄRK...

...INGEN HÖJDARE!

Ja att det är lördag är ju en höjdare men inte att ha huvudvärk!

Igår kväll somnade jag halv tio, sov hela natten och vaknade strax före sju. Trots huvudvärken har jag varit iväg och fixat lite tills imorgon eftersom Fabian fyller år då. Nu har jag druckit en stark kaffe men inte ens det tycks hjälpa!

Om en stund ska jag och Catarina gå en runda medan tjejerna tränar gympa. Sen blir det middag hemma hos dem eftersom vi ska planera lite inför kommande Sälen resa!

Antar att det blir tidig hemgång, barnen har fullt schema imorgon och Fabian fyller som sagt år vilket innebär att vi kan glömma sovmorgon....Antar att det blir svårt för Fabian att sova...minns väl själv hur det var när man var liten och fyllde år. Tror faktiskt aldrig att jag har blivit väckt på min födelsedag, har alltid fått spela att jag sover, och det är jag riktigt bra på , hi hi...

Ha en fortsatt härlig lördag!


4 kommentarer:

anna of sweden sa...

Usch, stackare. Hoppas att du snabbt kryar på dig!
Kram!

Susanne sa...

Hoppas huvudvärken gick över till slut. Det är INTE roligt när knoppen värker. Låter annars som en bra dag och kul med födelsedag imorgon. Själv har jag vakat av och tillbringar helgen på fotbollscup. Det är också rätt mysigt=)
Kram

Katarina sa...

Hoppas du fick en skön lördag även om den började med huvudvärk.

ÅSA sa...

Anna...verkar vara en huvudvärksperiod, suck!

Nattsyrran...kul med fotbollscup, men har ni snöfritt???Kram

Katarina...ja, den blev okej även om huvudvärken gjorde sig påmind!