onsdag 10 mars 2010

AV BARN FÅR MAN HÖRA SANNINGEN...

Härom dagen satt jag och Fabian och småpratade på altanen. Solen sken starkt och jag antar att den inte bara avslöjade dammtussarna där inne utan även andra saker...

Fabian sa nämligen "Mamma, varför är hälften av dina tänder gula???"

"Va då gula , undrade jag?"

"Ja, på den ena sidan är de vita och på den andra gula..."

Hrm, han måste ha fel på synen, får kanske gå med honom till optikern. Men, för säkerhets skull så gick jag och köpte Denivit...



Nu ska vi se om reklamen stämmer...blir tänderna vitare så lovar jag att bjuda på ett bländande leende...

SMILE!!!

TILLÄGG!!!
Kusin Pillan, som är tandsköterska, avrådde mej från att köpa Denivit. Det har tydligen för stark slipande effekt och inte 17 vill man att tänderna ska bli tunnare och tunnare...SÅ, tipset var att  istället köpa något som heter OPALESCENCE hos tandläkaren. Detta ska tydligen vara både bra och skonsamt för tänderna! Vilken tur att Fabian har tid hos sin tandläkare på onsdag...Tack Pillan!!!

6 kommentarer:

anna of sweden sa...

Haha!

Här finns det drop in-blekning. Bara att gå in och bleka för 129 dollar. Har dock inte provat det, kan tilläggas ... Sånt känns som att man ska göra hos tandläkaren. Fast Denivit låter bra. Ser fram emot att få se före- och efterbilder! :D

Kusin Pillan sa...

Halloj! Inget att rekommendera att använda dagligen , alldeles för hög slipeffekt. Testa Opalescence som man kan köpa hos tandläkare.:-)
Litet insider tips.
Kram

Klara sa...

Hahahaha! :D

Vit Gladiolus sa...

Heeeeeeeej!

Hahaha jag är inne på att bleka tänderna MEN det är ju så attans dyrt att göra det hos tandis! Ca 3000 spänn + undersökning först och ev laga hål...., håller på att kolla på nätet för att se om det finns något bra, billigt och godkänt! Ja, billigt finns ju men det är ju bra om det är godkänt åxå.
Någon som vet????? :=)))))
Vet du nåt Åsa? Hör av dig isåfall!
:=)


Kraaaaam

Mina dagar sa...

Hihi..den satt den! Du kunde alltså INTE låta bli att gå och köpa Denivit..hihi!
Lova att tala om, om den funkar!

Skönt att du har fått tagit bort alla sladdar!
Hoppas nu bara att ekg-maskinen visar nått! Positivt hoppas jag!!!!!!!!

Sköt om dig Åsa!
Kram Eva

ÅSA sa...

Anna...vi inväntar resultat...du får se mej live om några månader :)

Pillan...tack för tipset! Då får jag köpa det när Fabian ska till tandläkaren på onsdag...Kram!

Klara :)

Zinkbaljan...kommer tips på bloggen :)

Eva, TACK!!! Hoppas att tänderna bleknar...om inte annat så gör de det när man får lite solbränna :)