tisdag 2 februari 2010

FULL AV FÖRVÄNTAN...

...ÄR JAG!!!

Härom dagen flyttade vår nya familjemedlem in...vår Kirby!!!

David städade (gladeligen...) ovanvåningen, han damsög tak, väggar, sängar, tavlor...Nu återstår bara att kemtvätta soffan, sängarna och sovkläderna... Tänk vilket rent hus vi kommer att ha :)

Idag åkte jag till apoteket och hämtade ut levaxin, en medicin som reglerar ämnesomsättningen. Så nu hoppas jag att det snart blir fart i käringen igen...har gått på sparlåga den senaste tiden!

Ja, vad mer kan jag berätta...idag vräker snön ner i Göteborg, David behöver inte gå till gymmet, han får tillräckligt med träning när han skottar bort all snö som vräker ner...Är rädd för att vi kommer att vara mätta på snö när vi åker till Sälen till påsk, men man kan ju alltid sitta och sola på altanen med ett glas vin i handen...

Vinterkräksjukan härjar hej vilt i Göteborgsområdet, hela familjen knaprar vitpeppar men jag börjar undra hur länge man kan göra det...Tror att vi håller ut tills helgen för på lördag ska David och jag på Magnus Uggla med några vänner...ska bli gör trevligt!

Dags att åka och hämta Fabian på tennisen! Morsning Korsning!

2 kommentarer:

Mina dagar sa...

Åsa jag håller absolut med dig!
Det är härligt när vinte är vinter:)
Fina bilder på er :)
Nu ska jag hem och pulsa i snön. Kom från Arvika i morse 1½ tim
sen :(
Växlarna hade frusit:(

Kram
Eva

ÅSA sa...

Eva...skönt att vara hemma igen då! Ni får nog ställa in er på att det fortsätter ett tag till!