tisdag 26 januari 2010

JAG ÄR FÖRVIRRAD...

Vet inte om det beror på att jag går mot de 40 (observera att det är meeeer än 1½ år kvar), eller om jag är slutkörd efter en jobbig höst, eller om det beror på vintern...Men en sak är säker, jag har blivit glömsk och förvirrad!

I fredags skulle jag göra goda crostinis i ugnen, jag glömde helt bort dem och  David upptäckte dem dagen där på när han skulle använda ugnen...

Igår på jobbet satt jag i tidbokningen. Jag frågade tre patienter om de kunde komma imorgon (=tisdag) vilket de kunde. Tack och lov reagerade samtliga patienter när jag sa "Då är du välkommen onsdagen den 27 kl...." Kan ju bli riktigt galet.

Nu gjorde jag precis hamburgare till barnen...Det blev några hamburgare över...dem la jag i brödkorgen!

Suck...jag tror att jag måste sätta hjärnan på laddning!!! Några förslag på hur det ska gå till???

Är det bara jag som är så förvirrad?!?

7 kommentarer:

anna of sweden sa...

Oh, dear. Du behöver åka på semester.
Du behöver vila upp dig. Varför inte i USA. ;)

Mina dagar sa...

Ha-haaa, vänta så ska du få se vad man gör och inte gör när du är 45 huuuuu!
Kram
Eka nej sleva nej men faan vad heter jag nu igen?

Mira sa...

Hej,
det där är helt normalt:)
Men Minja har hittat lösningen, ett minneskort i huvudet... Och hon kom med den här idén själv:) Lika bra är att ladda hjärnan då och då.
Det är oxå så mörkt att jag är trött hela tiden (och kallt, just nu -28).
Om fem veckor flyger vi till Gbg och hoppas vi hinner fika...
Kramar,
Mira

Susanne sa...

Usch, det där låter bekant... Hoppas att det bara är tillfälligt!!
Vi går ju ändå nu mot ljusare tider och det känns och betyder massor för mig=) och många andra. Ta hand om dig och lyssna på kroppen! eller knoppen kanske jag ska säga...
Kram

Klara sa...

Hihi! Nej det är inte bara du! :) Jag frågade Hugo om han visste var mitt sudd var, han visste inte det. En stund senare (och efter lite mer tittande under bänkar) så hittade jag det min hand ....... :D
Jag har utmanat dig! Kolla på min blogg, vet jag!
Kramar

ÅSA sa...

Anna...tänk om jag kunde kommit över! Hade nog inte kopplat av med all shopping som erbjuds :) Men vi kommer över senare i år..om vi får!

Eva...menar du att det blir värre...uj, uj, uj..

Mira, vilken idé! jag beställer ett omedel bums :)

Nattsyrran...jag gör så gott jag kan, vårdar både knoppen och kroppen...när jag kommer ihåg det :D

Klara...ha ha..underbart!!!

karina sa...

haha jag som trodde JAG var förvirrad!! jag gör "bara" av med nycklar o plånbok hela tiden...men de finns i hemmet eller i bilen... låter som du behöver åka på semester!

kram K