torsdag 21 januari 2010

En glamorös förmiddag...

...har jag haft idag!!!
Jag började dagen med en timmes promenad nere vid vattnet, halt som attan men väldigt vackert med alla kobbar och skär. Ja, det var ju faktiskt liiite glamoröst men inte fortsättningen...När jag kom hem så började jag städa, tvätta golv och sätta på en tvättmaskin. Hade man levt lite glamoröst så hade man förmodligen haft en städerska... Nu har jag precis avnjutit en god hemmagjord kaffe latte och ska alldeles strax åka och hämta barnen i skolan, servera mellanmål innan det bär av till Astrids kör, sen hem och laga middag till hela familjen...

Med förhoppning om ett glamorösare liv så är jag aktivt inne och köper/säljer aktier och fonder...och som börsen går just nu så finns det hopp om livet :D

Hej hopp!!!

Inga kommentarer: