söndag 20 december 2009

ANNA ANKA...

...UNDERHÅLLER PÅ TV 3

Ja vad är det med denna skånska??? Hon kom från ingenstans...förlåt från Bjuv menar jag ju...och blev plötsligt en rikskändis.

Nä, men allvar...något är det som lockar för inte ens jag kunde låta bli att sitta klistrad framför tv´n klockan åtta då programmet började. Lika skruvat som tv 5´s "Ullared" och lika stor dragningskraft!

Barnen låg brevid mej och kollade och plötsligt sa Astrid "Mamma, hon snackar mest strunt vá?!?". Ja Astrid, hon snackar bara strunt...

Fabian låg länge och tittade utan att säga något men drog sedan slutsatsen "Mamma, hennes hjärna kan inte vara större än ett ägg..."

Kloka barn som kan dra denna slutsatsen :)

Ja, imorgon är det dags igen men på självaste julafton är det inte Anna Anka som gäller utan käre Kalle Anka!

Nu när jag ska krypa till kojs så börjar snöflingorna singla ner från en annars svart himmel...kanske kan bli en vit jul i alla fall?!?

Natti natti!!!

3 kommentarer:

millandante sa...

Ja vad ska man säga... jag och dottern klarade en halvtimma sedan fick det bli reprisen på Leilas jul...
Mycket kloka barn du har!
Kram

Vit Gladiolus sa...

Guuuuu vad jag längtar till Anna Anna....NEJ jag menar Kalle Anka! ;=))))

Du! Var är julsnön på bloggen? ;=)

Ha en riktigt underbar jul nu Åsa!
Slappa! Det ska jag!

Kraaaaaaaaaamisar

ÅSA sa...

Milla...ja, jag blev glatt överraskad :) Leilas jul är ju helt underbart, blir bara så fruktansvärt sugen...

Zinkbaljan...snön uteblev...har den på utsidan nu så då behövs den inte...Nä jag har glömt bort det faktiskt ! God Jul på dej oxå!