torsdag 12 november 2009

DAGS FÖR FÖRÄNDRING...

...Nu har jag kanske varit sjuk för länge...

Hittade en sida på Laura där man kunde gå in och testa lite nya frisyrer, glasögon med mera... Jag tyckte det var jätte kul, David och barnen gillade ingen av frisyrerna, de gillar mej bäst som jag är. Det är ju i och för sig kul men va 17...ibland måste man våga...

I bloggens värld delar vi ju på det mesta så Vassegoa;












19ca85d4-2622-46f4-8bdb-781ddc33ec73

Min favorit är faktiskt den med luggen...vad tycker ni???
Så här grå och trist ser jag ut idag;

d078b1c4-ebd1-4cc5-bb37-272f6cc977c3_2

Glömde berätta att jag bokat tid för klippning och folieslingor nästa lördag...vem vet, då kan allt hända! :)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, vad kul!
Du klär ju jättebra i alla frisyrerna.
Kram
MoP

ÅSA sa...

Jag gillar ett par...men övriga familemedlemmar håller inte med! Får se vad som händer när jag sitter hos frissan...förmodligen det "gamla vanliga" :) Kram på er

Anonym sa...

... men du är ju bara så söt som du är!
Lidostillcapri

Vit Gladiolus sa...

Åhhh vad kul!

Jag tycker bild 7 å 9!!! ;=)


Kramelikram

millandante sa...

Så rolig sida!!! Och jag säger också att det var flera som var fina! Den korta, fjärde uppifrån klädde dig superfint!
Men naturligast är bäst!! (sådär snygg är INTE jag ens när jag är frisk..:)
God natt

anna of sweden sa...

Åh, vad roligt. Det måste jag också testa. Du är jättesöt! Håller med om att du klär bra i lugg. Kanske på tiden att prova det? ;)

Kram!

ÅSA sa...

Lidostillcapri...vá gullig du är :) Känner mej lite färglös...

Zinkbaljan...aha...håller med dig :)

Milla...jag bugar och bockar...Fick ju slänga på lite rouge och lipgloss för att matcha de färgstarka frisyrerna :) Du ska se att jag nog ser ut som vanligt även efter frisörbesöket :O

Anna....ja, det var förvånandsvärt snyggt med lugg...och jag som aldrig haft det! Grejjen är den att det kanske inte blir lika fint med min hårkvalite...plattfall liksom :) skynda på och gör om dej...jag lekte med mamma och pappa igår...mailade bilderna till dem, ha ha...Kram

anna of sweden sa...

Jag provade faktiskt och blev sugen på "golvmoppen". Ska ringa frisören idag ... :D

Fast jag lyckades varken spara eller mejla bilden. :(

ÅSA sa...

ha ha..på allvar?!? Spara funkar inte men jag mailade till mej själv från. Du har ju två mailadresser, använd den ena som avsändare och skicka till den andra ! Gärna fotobevis på bloggen...annars kanske jag fixar till dej lite och lägger ut dej :O

Klara sa...

Jag tycker att du passar jättebra i kort! :D
Kramar!

Västmanländskan sa...

Jag tyckte faktiskt att du var jätesnygg i den översta. Men den sista var inte dum den heler :)

ÅSA sa...

KLara...tycker jag också...men är nog för feg för att prova...

Västmanländskan...inte illa...skulle bara haft det tjocka håret också :) Den sista börjar ju få naturligt grå slingor, när ska det bli modernt :)