fredag 13 november 2009

HOPP OM LIVET...

...HAR JAG IDAG...

Ja, att vara sjuk tar på krafterna, det är ju inte så att man får saker gjort utan allting stannar av.

När jag vaknade imorse och hade kvar den gräsliga huvudvärken och fortfarande var lite lätt febrig så bestämde jag mej...

Jag åkte ner till en vårdcentral som har drop in hela dagen och fem minuter efter ankomst blev jag inkallad. Snacka om super bra vård! Doktorn drog samma slutsats som jag gjort tidigare på morgonen...bihålsinflammation! Långdragen förkylning, huvudvärk och nu också lite isande tänder....

En rejäl kur penicillin sattes in och jag har redan tagit min första dos...Sitter här och väntar på att huvudvärken ska ge med sig!

Imorgon måste jag vara frisk, det är då vi ska till Gästis i Varberg med familjen T som har bjudit dit oss...Det får man ju inte missa... Givetvis ska kameran få följa med...

Ha en fortsatt skön fredag. Här snöar det förresten...smälter ju bort direkt men det känns ändå mysigt att sitta här inne och blicka ut på de små vita tussarna som virvlar i luften!

Tjintjingeling!!!

Inga kommentarer: