söndag 1 november 2009

HEMMA IGEN...

...efter några härligt avkopplande dagar!

Ja, i fyra dagar har jag och barnen varit hos mina föräldrar, David sedan i fredags. När vi åkte dit så kände jag mej ganska så stressad men så fort jag kommer dit så känner jag verkligen hur jag går ner i varv, blodtrycket sjunker, tankarna på alla måsten känns väldigt avlägsna!

Men, nu är vi hemma i Götet igen, tog en sväng inom Ge-Kås i Ullared på vägen hem och köpte lite julklappar...

Jag tänkte att jag ska ta och dela med mig lite av vår lilla minisemester. Häng med...

Häxan Astrid på väg ut på bus-eller godis jakt...
...hu...Skelettet Fabian...livs levande :)

Barnens nallar Hugo och Sofia bar också passande klädsel...



Mamma hade pyntat fint...här en girland av små pumpor...


Tadaaa.....pumpor på bordet, spindlar på tallriken och halloween servetter i glasen....mohahahaaa...


Två av dagarna har vi gjort upp en liten eld i trädgården...


...för att grilla goda prinskorvar...

För att få till en brasa krävs ved i passande format...här ser ni vedklyverskan numero uno...


Astrid hjälpte till att hämta ved i vedhögen...


Fabian och pappa sätter fyr på vår lilla brasa...

Mmmmm....vem är denna snygging :) Jag ville bara visa min nyinköpta hatt, i värmande angora...vad tycks! Köpte en svart jacka också men den kommer nog på någon senare bild...

En bild på min björk...Den planterades åt mej när jag föddes, skulle vara en dvärg björk men något måste ha gått fel vid märkningen...Den är ett av de högsta träden i byn...
Ja, så skönt har vi haft det. Jag hoppas att ni andra också har haft en härlig vecka...imorgon väntar en ny vecka...

Inga kommentarer: